
REKLAMACJE:
1.
W przypadku niezgodności otrzymanych produktów z zamówieniem lub w przypadku gdy produkty są uszkodzone, reklamowany towar wraz z wypełnionym protokołem reklamacyjnym, kopią faktury, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres:
California Fitness Polska Sp. z o.o.
ul. Warszawska 547
05-083 Wojcieszyn
Formularz Reklamacyjny dostępny jest na stronie http://calivita.com.pl/form/index.html.
2.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych, począwszy od dnia dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby firmy w Wojcieszynie lub do jednego z Salonów Sprzedaży CaliVita® International Polska. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony, o czym zostaną Państwo poinformowani.
3.
Zalecamy oględziny przesyłki w obecności kuriera, listonosza lub pracownika oddziału Poczty Polskiej, a w razie stwierdzenia widocznych uszkodzeń spisanie protokołu, który następnie powinien zostać podpisany przez odbiorcę i doręczyciela przesyłki.
4.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, gdy realizacja żądań Klubowicza wiąże się z dostawą nowego produktu, koszty dostawy ponosi CaliVita® International Polska.